Korporativni Trening

Budite uspješni, zdravi i sretni!

Korporativni fitness je jedinstven visoko-intenzivni način da poboljšate kondiciju, produktivnost i organizacionu kulturu vaših zaposlenih. Bez obzira da li želite da poboljšate talenat, zdravlje i produktivnost zaposlenika ili stvorite istinsku kulturu blagostanja, mi imamo korporativno fitness rješenje.
Nudimo grupne fitness časove i programe na licu mjesta koji se mogu prilagoditi svim vašim potrebama i zdravlju. Svi naši programi osmišljeni su s ciljem da poboljšaju zdravlje i dobrobit vaših uposlanika, istovremeno smanjujući verovatnoću povreda i bolesti.

 

Prednosti korporativnog obučavanja grupa:

  • Poboljšano zdravlje
  • Poboljšani nivo energije
  • Smanjeni nivo stresa
  • Osjećaj prijateljstva
  • Jača atmosfera
  • Poboljšana sposobnost rešavanja problema
  • Poboljšana produktivnost
  • Poboljšana kognitivna sposobnost
  • Poboljšane uloge liderstva
  • Poboljšana stopa zadržavanja zaposlenih
  • Niži troškovi zdravstvenog osiguranja
  • Povećani poslovni prihodi!

Korporativni Program

Athos Privatni i Grupni Trening Studio pruža stručno usavršavanje na licu mjesta za kompanije (velike i male) na cijelom području Sarajeva. Korporativni fitness može biti od velike koristi bilo kojoj kompaniji smanjenjem zahtjeva za zdravstvenu zaštitu i ukupnim premijama, poboljšanjem produktivnosti na radnom mjestu kao i ukupnim moralom zaposlenika. Pogledajte više pogodnosti u nastavku!

Radit ćemo s vašom kompanijom kako bismo pronašli raspored treninga koji najbolje odgovara vašoj organizaciji. Trening se može raditi i 1x / sedmično ili do 5x / sedmično i za sve vaše uposlenike, od početnika do onih u dobroj formi. Prednosti ovog programa su u tome što vaš tim ima čitav Studio za sebe 75 minuta (vrijeme treninga i tuširanja).

Prije početka bilo kojeg programa i vježbi napravit ćemo analizu s vašim zaposlenicima kako bismo vidjeli koji je od njih za početničke, koji srednje ili napredne programe treninga. Nakon toga ćemo napraviti grupu za početnike. U ovoj grupi mogu biti žene i muškarci kojima su potrebni jednostavni treninzi poput Yoga & Pilates, Foam Roller Program, „Ship Shape Shoulders“ Theraband Program, Shoulder Strenghtening Program and Easy Circle Functional Conditioning Trainings za mršanje, sa savjetima za plan ishrane. U drugoj (Level Up grupi) će biti oni koji su u boljoj formi i mogu raditi teže i brže vježbe, ti programi su Circle Functional Conditioning treninzi, za dizanje tegova sa savjetima za plan obroka, Strength Circle Training.

Naši časovi i programi

1. Yoga & Pilates
Joga tehnika se uči u kombinaciji sa različitim joga položajima i tehnikama disanja i opuštanja. Pilates je kondicioni trening cijelog tijela namijenjen da poboljša mišićnu definiciju, snagu i izdržljivost.

2. Foam Roller Program
Angažirajte zaposlenike pomoću ovog prilagođenog programa koji se može koristiti za pomoć u oslobađanju miofascijalne zategnutosti oko bokova, nogu i cijelim dijelom leđa. Naš Foam Roller poboljšava protok krvi u tijelu i povećava raspon pokreta.

3. “Ship Shape Shoulders” Theraband Program
Naš program sa trakicama pomaže ojačati posturalne mišiće oko ramena i kralježnice i poboljšati držanje. Može se koristiti kao zagrijavanje prije smjene, opuštanje poslije posla, a djeluje i kao efikasan program rehabilitacije povreda ramena.

4. Shoulder Strengthening Program
Ovaj program ima za cilj smanjiti mišićnu slabost, ispraviti neravnotežu mišića i stvoriti jače i stabilnije zglobove ramena, kako bi se smanjila mogućnost povreda.

5. Functional Conditioning Program
Naš funkcionalni program treninga u trajanju od 10-12 sedmica prilagođen je jedinstvenim fizičkim zahtjevima radnog mjesta. Vježbe su osmišljene za izgradnju snage, fleksibilnosti i stabilnosti u područjima gdje ih zaposlenici najviše trebaju kako bi poboljšali fizičke predispozicije da sigurno savladaju svakodnevne poslove.

6. Core Stability Program
Naš Core Stability Program fokusiran je na poboljšanje snage, izdržljivosti, ravnoteže, držanja i neuromuskularne kontrole trupa i ekstremiteta s ciljem smanjenja rizika od povreda. Ovaj program je koristan za jačanje kralježnice i čitave posture.

7. Functional Movement Screen
(FMS) je test koji, određenim vježbama i zadržavanjem određene pozicije, pokazuje koliki stepen motorike i fleksibilnosti ima testirana osoba i ima li povećan rizik od održavanja poremećaja mišićno-koštanog sistema testiranjem radnika funkcionalnih i temeljnih obrazaca kretanja.

8. Circle Functional Conditioning Trainings
for weightloss, with advices for meal plan
Funkcionalni trening označava koncept treninga kojim se utiče na istovremeni razvoj što većeg broja motoričkih i funkcionalnih sposobnosti i osobina te na čitavo tijelo. Drugim riječima, funkcionalni trening će uticati na razvoj motoričkih sposobnosti (snaga, jačina, koordinacija, ravnoteža, mišićna izdržljivost, brzina, fleksibilnost), energetskih sistema (fosfatni, glikolitički i aerobni) te na smanjenje masnih naslaga (potkožnog i visceralnog) i povećanje mišićne mase.

9. Strength Circle Trainings
Trening snage je oblik kondicije ili treninga izdržljivosti ili treninga otpornosti koristeći visoki intenzitet za većinu vježbi. U fokusu je izgradnja snage i mišićne izdržljivosti. “Krug” vježbi koji je postavljen se radi na određen način koji ima svoj redoslijed i tačno kako i zašto svaka vježba treba da bude postavljena.

Zakažite termin putem našeg instagram profila