Grupni Trening

Grupni Trening

Naši grupni treninzi osmišljeni su da bi se u određenom vremenskom periodu, najčešće 60 min, odradio kompletan trening. „Kompletan“ podrazumijeva aktivaciju velikog broja mišića i mišićnih grupa, bilo da je trening kondicijskog tipa, ili je usmjeren na razvoj specifične snage, kondicije ili fleksibilnosti.
Naš studio je opremljen najsavremenijim, najnovijim i najkvalitetnijim TRX trakama. TRX mogu korisiti kako početnici tako i profesionalci. Rehabilitacija, učenje osnovnih vježbi, cardio trening, kondicija, snaga. Svaki tip treninga na jednom rekvizitu!

 

Prednosti grupnih treninga:
  • Trening pod stručnim vodstvom
  • Osmišljen i specifičan s obzirom na aktivaciju mišića
  • Trajanje: 60 minuta
  • Maštovit, dinamičan, zabavan
  • Motivirajući

Šta je program TRX?

TRX ili trening suspenzije – rekvizit koji je nastao iz potrebe, ali i kao sredstvo vrhunske fizičke pripreme američkih vojnih postrojbi. Vrlo brzo zbog velike efikasnosti i različitih mogućnosti primjene postaje glavnim trenažerom vrhunskim sportašima, a nalazi primjenu u rekreaciji i rehabilitaciji. TRX program će vam osigurati neograničen izbor i načine izvođenja pokreta i vježbi u svim tjelesnim ravninama, treniranje pokreta a ne mišića, maksimalnu aktivaciju mišića stabilizatora trupa, upotrebu vlastite težine i sile teže kao regulatore opterećenja, potpunu slobodu pokreta u prostoru, razvoj kondicije,fleksibilnosti, ravnoteže, eksplozivne i reaktivne snage, brzine, agilnosti te sagorijevanje potkožnog masnog tkiva.
Preporučuje se jer je prikladan za početnike, žene i muškarce, a isto tako i za napredne vježbače jer je njegov glavni cilj vježbanje vlastitom težinom postavljajući tijelo pod različita opterećenja i uglove koji zavise o vježbi i poziciji tijela.
Poboljšanje u snazi i izdržljivosti, ali i kontroli vlastitog tijela vježbači mogu očekivati već nakon mjesec dana redovnog treniranja, ali sve je na vježbaču, ako je tijelom i duhom prisutan na treningu, tada napredak neće izostati!

Grupni trening snage i kondicije

Ovaj tip treninga sastoji se od stanica koje se rade isključivo sa šipkama, tegovima, kattle bell zvonima jedna za drugom, gdje dužina odmora između pojedinih vježbi varira, u zavisnosti od spremnosti vježbača. Ovaj tip treninga je jedan od efektivnijih ako ne i najefektivniji način za „skidanje“ viška kilograma za veoma kratak period, jer u svakoj vježbi i seriji koristite dvije ili više grupa mišića, jer kompleksnijim vježbama gubite više kalorija! Brze izmjene i brzo izvođenje vježbi u kružnom treningu stvaraju našem tijelu specifičan stres, koji se razlikuje od normalnih vježbi, jer u kružnom treningu snage i kondicije radimo određen broj ponavljanja za određen vremenski period. Kružni trening je zasigurno jedan od najboljih načina da se za relativno kratko vrijeme dovedete u pristojnu kondiciju i formu. Ovaj oblik treninga praktično je primjenjiv i prilagodljiv svim našim zahtjevima. Ovakvim treningom možemo utjecati na razvoj snage, izdržljivosti, agilnosti, brzine, eksplozivnosti, razvoju specifičnih vještina, gubitak kilograma ili na bilo koji drugi aspekt koji nam je značajan.

Zakažite termin putem našeg instagram profila